BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
syahirah kamsani sayang sayang awak tahu tak .jangan tinggal saya .
UPDATE STATUS
ONLINE
IN RELATIONSHIP WITH
SYAHIRAH KAMSANI (4/7/2011) (5.07pm)
FACEBOOK
sha_iwantm@yahoo.com

Blog Archive

Working Vista Pointer



Monday, 5 September 2011

awak . dalam phone tadi yang pasal contoh spsng couple tuh kan. mcm ni.
saya sbnrnya cemburu bila awak sebut pasal tuh kann kann .
bila sayang cakap mcm tuh . suara biy lain kan ? kan ?
biy serious cemburu :(
awak pernah msg bakal abg ipar yang tak jdi .
tak apa lah. tapi kan .
dalam hati saya mcam tak boleh terima. enth la . hmm .
tapi kan . saya mcm kene la terima . diri awak  kan . saya tak paksa.
hmm. tapi hati saya , mmg CB wak :(
hm . dia hnsm kan ? : )
oh tk mgpa la . saya tahu saya tak hnsm :D
mmg sy mgku :)
hm. saya akan rasa sedih bila mcm awak cakap tuh kann .
lelaki mana tak sayang kan gf dia .
saya dah cerita kan dua dua ex saya . dan bakal yang ketiga saya akan jaga betul betul walau apa pun terjadi.
awak ingat .
saya .. hmm .. saya .. hm .. saya ..
saya rasa cb + + + + + + bila awak cakap tuhh kan tuhh . ingat kan :)
tapi allah menguji saya atau awak atau kita sekali kot. :)
saya sayang awak untill i die :(

Sunday, 21 August 2011

awak .
saya buat awak lagi .
kenapa saya ni ? kenapa haa ?
err ! sangat bodoh saya .
saya dah byk sgt buat awak saket hati kan?
saya mintak maaf dekat awak .
saya tak suka tgk awak mengs .
tapi sy yg buat awak mengs .
bodoh kan saya ?
awak dekat msg awak tules . jgn harap dapat text sayng lagi.
tak dapat ? means .
tk nk lagi text .
biy sngup tgu mset sayang
walaupun month , year ,
saya tggu .
sy tggu awak .
kalau betul betul awak da ad mud awak msg saya .
saya tak paksa . kalau awk tk nk pun tak apa . mgken awak da benci saya skrg.
sy si bodoh yang couple dgn org pandai .
memang bergaduh la jawab nya couple ni .
hm .. saya betul betul minta maaf .
saya cuma tuka phone . saya tak tutup mset
smlm . 20.8.2011
awak janji nak mset saya hari hari .
tapi tak apa la.
kita heppy heppy . ptg atau malam
mesti gaduh kan ? kenapa ? tuhan menguji kita.
tak apa. 
saya akan tgu msg dari awak bila awak da okay .
6WORDS . don't forget sayang .

Sunday, 14 August 2011

awak .
maafkan saya awk .
tepat pukul 12 pm tadi (15.08.2011)
saya da buat awak nges .
awak saya da buat awak menges
awak saya da buat awak menges 
maaf kan saya awak .
saya cuma nak jadi bf yg terbaik bagi awak .
saya tak berniat nak buat awak mnges awak :(
selama ni kalau saya sllu buat awak bosan dgn saya .
saya janji saya akan heppy kan hdup awak selepas ni
selama ni kalau saya sllu buat awak moody.
saya janji saya akan buat awak tak moody dan senyum sellu budak gemuk :')
selama ni kalau saya selalu buat awak mnges .
ya allah . awak . saya betul betul mohon maaf awak .
saya tahu saya da buat kslpan besar. saya da jnji dgn awak kan . igt ?
saya igt . pasal malam tuh . saya tuka simcard phone . 3 kali sy tuka . sbb tfun malam tu semua hangg .
pasal adek ipar saya tuh . saya tak amik hati sangat. saya tahu dia bergurau. adat la kan ?
kita pun dlu budak budak . saya paham perasaan dia .
awak a.k.a syahirah kamsani . do the best trial ni (15.8.2011)
jgn streess . buat yg paling terbaik , saya doakan awak berjaya . (: amin .
tapi . saya nk mohon maaf dekat awak jugak. maaf kan saya awak :'(

Thursday, 4 August 2011


Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.
Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia , lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya . Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya.
Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak. Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.
Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang, ialah jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan. (Dale Carnagie)
Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencoba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

                       BTW
 SELAMAT HARI ULANGTAHUN (1 BULAN) awak :)







 



Friday, 22 July 2011

awak banyak berubah keblgkangn ni.apa salah saya awak ? fine . saya pun tak nak panjang kan cerita . selama ny saya merajuk dengan awak bukan apa,sebab saya sayang kan awak, sebab saya tak nk kehilangan awak .tuh je awak .)': awak da bosan dengan saya ke ? hm )': kalau pasal smlm saya tak bls msg awak.maaf la.
saya selalu ngntuk malam. sori tk dpt nk tman mset smlm. sy janji tk kn buat lagi kt awak .
tapi .... hm tak ada apa lah .
terima kasih awak . )':

Monday, 18 July 2011



kalau sesiapa nak tahu
ini girlfrend saya . eei budak muncung ni .
suka syum macam ni  :))
dia yang pertama dan t'akhir . tak ad ssiapa lagi selain dia .
sy tk kn kehilangan awak sampai bila2.  hee ~





4.7.2011              (5:07 pm)


apa atas ni ? haa . tarikh per couplelan kita then masa tu pulak . masa dia setuju memilih saya sebagai boyfiee dia . hee ((:
*indahnya dunia . bhaha .


AWAK

SAFAYEFE SAFAYANGFANG SAFANGATFAT DEFEKATFAT  SAFAYANGFANG
BIYFIY TAKFAK NAKFAK KEFEHIFILANGFANG SAFAYANGFANG SAMFAMPAIFAI BIFILAFA BIFILAFA.SAFAYEFE NAKFAK SEFEHIFIDUPFUP SEFEMAFATIFI DEFENGANFAN SAFAYANGFANG (':


SAYA NAK BAGI TAHU SATU DUNIA

SAYA SAYANG KAN AWAK ! SYAHIRAH SYEERA!


1. All I care about is being with you forever.
2. All the gold and diamond in the world are not enough to buy the love I have for you.
3. God created you for just for me.

4. I am addicted to your love.
5. I am crazy about you.
6. I cannot live without you.

7. I cannot stop thinking about you.
8. I did not mean to hurt your feelings.
9. I do not want to wake up from this wonderful dream with you.

10. I feel safe when I am with you.
11. I get lost in ecstasy when you make love to me.
12. I have finally discovered true love – you.

13. I love talking to you.
14. I love the way you make love to me.
15. I miss your hugs and kisses when we are apart.

16. I thank God for the day he brought you into my life.
17. I want to spend forever with you.
18. I will give anything to be with you.

19. I will give you my heart, my body, and my soul.
20. I will go with you to the ends of the world as long as you keep loving me.
21. I will rather be broke than trade your love for a million dollars.

22. I will travel a thousand miles to be with you.
23. I wish God had brought you to me sooner.
24. If anything happens to you, I will go crazy.

25. If I could I would make love to you a thousand times.
26. If I had to live life over again, I would live it with you.
27. If loving you is a sin, then let me be guilty.

28. If our love is blind, then I never want it to see the light of day.
29. Life without you will be like going to sleep and never having sweet dreams.
30. Loving you feels like heaven.

31. Loving you has made life even sweeter.
32. Loving you has made my life so full of joy and happiness.
33. My heart cries when we are apart.

34. You are my love, my heart, and my life.
35. No man has loved me the way you love me.
36. Nothing will ever stop me from loving you.

37. Ooh sweetie, you are so good to me.
38. Your warm hugs and your tender kisses are more precious than gold.
39. Talking to you is like sipping the most delicious wine – I want it to last forev
er.
40. The times we spend together are like precious gems that money cannot buy.
41. Time stops when you hold me in your arms.
42. When I am with you, my troubles seem to melt away.

43. When I look at you I see a man that I find irresistible.
44. Words are not enough to express how much I love you.
45. You are my prince.

46. You are my soul mate.
47. You are the most important person in my life.
48. You are the music that makes my heart sing.

49. You are the only man I ever want in my life.
50. You are the other half that makes me feel whole.
51. You are the perfect man for me.

52. You are the sweetest man I know.
53. You bring nothing but love, peace, joy, and happiness to my soul.
54. You bring so much joy and happiness to my life.

55. You love me gently.
56. You make me feel like a woman.

57. You make me feel so good I want to kiss you from your head to your toe.
58. You make me want you more each day.
59. You treat me like a princess and I love you with all my heart.
60. Your are the kindest man I know.

61. Your caring words touch the deepest part of me.
62. Your hugs and kisses melt my heart like chocolate ice cream on a warm summer day.
63. Your kisses are like warm chocolate on a cold winter night.

64. Your kisses are so good I feel tingles all over.
65. Your love is like a solid rock that will never break.
66. Your love is so good I can’t get away even if I wanted to.
67. Your love warms my heart like the glow of a candle light in a midsummer night’s dream.
68. Your loving whispers in a moon-lit night are like soothing wine, they put me in the mood.
69. Your smile is so comforting it makes my tears go away.
70. Your gentle touch sends chills up and down my spine
.